När jag hör någon sucka "livet är hårt" är jag alltid frestad att säga "jämfört med vad?"

Nu är det inte långt kvar....Våren kommer krypandes, sista behandlingen måndagen den 18.e, flyttar den 27.e. Mycket bra grejer på gång, dagarna nu går såååå sakta!!!

Jag har den här bloggen för att kunna skriva av mig, när jag är klar med behandlingarna och strålningen så kommer jag att sluta skriva här och hoppas och ber till gudarna att jag inte kommer skriva här igen!

Jag känner att jag inte behöver berätta hur det gick sist på kur 6 för den var identisk med kur 5 typ.

Idag mår jag bra, det enda som är kvar som biverkning är munsår som vägrar ge sig.

För övrigt så har mitt hår börja sakta sakta växa tillbaka på huvudet!!? Konstigt! Istället har jag tappat nästan alla ögonfransar och det är inte många strån kvar till ögonbryn, men det skiter jag i, dom kommer väldigt snart växa ut igen.


På onsdag ska jag med sällskap av min vän Bella ta oss till södersjukhuset och förbereda mig inför strålningen, dom ska ställa in apparaten så att jag blir strålad på exakt samma ställe varje dag i 7 veckor, dom kommer att markera en punkt mitt på bröstet där dom kommer att tatuera in en liten prick för att det ska kunna bli exakt varje gång.

Om jag inte skriver innan påsken igen så önskar jag alla redan nu en GLAD PÅSK! <3



Kommentarer
Postat av: mammi

<3 <3 <3 ska bli så skönt när de här är över... och inge mer bloggande sen da :) Love you !

2011-04-18 @ 13:02:49
Postat av: Carro

Wohooo !! Påskägg :D !! Byggare Carro kommer till er lägenhet med hammare och skruvmejsel och fixar era möbler! "UUUUAAAAH tonight I´m fucking you"

2011-04-18 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0