Längtar inte till imorgon!

Då var det dags för den tredje kuren, snart halvvägs upp för den jobbiga uppförsbacken.

När jag träffade min sambo Johan fick jag två katter på köpet, vissa dagar är det jobbigt andra dagar mindre jobbigt, men så är det väl med allt!
Iallafall vaknade jag utav att Tiger (the fat cat) :0) va jätte kelsugen och spann som en galning, vi låg och titta varandra rakt in i ögonen, med bara 5 cm face to face när han tar sin tass försiktigt och lägger den på mitt ansikte, precis som att han vill säga mig nåt, typ det här kommer bli bra... kanske låter larvigt men katten växte i mina ögon :0)



Myskatten :0)


Går upp till husläkarna och byter PICC-line, börjar kännas som att jag är där varje dag, idag var det en person som var lite bättre hehe!

Spenderar hela dagen hemma hos mamma och funderar på morgondagen, vill inte, orkar inte, hur kommer jag må denna gång? Man KAN INTE sitta och tänka för mycket då blir man knäpp tillslut, men det känns inte alls roligt att morgondag är här!
Känns konstigt att säga till alla vänner -Vi hörs nästa vecka för jag kommer inte orka prata resten av veckan :0(

Efter att ha segat hemma hos mamma börjar jag bearbeta av en liten lista som jag skrivit upp att jag ska hinna med att göra innan imorgon.. Vi åker och handlar, vad kommer jag kunna äta? Vad är bra att äta som innehåller mycket socker och salt? Jättekul att försöka planera vad man eventuellt kommer kunna få i sig dom närmsta dagarna. Blir jag sugen på nåt så kommer ju Johan få springa och handla...eller mamma ;0P

Ska nu fortsätta med min lista...samtidigt som jag kollar på Konferensresan :0)
Ha en bra vecka allihopa så blir nästa inlägg när jag mår bättre! <3



De flesta av oss slösar bort våra liv som om vi hade ytterligare ett på banken...Fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Heja heja !! Jo du längtar visst ; ) du får köra på min taktik! Soon three done and only three more to do! Du är stark och klarar detta! Å vilken klok fin katt ! Klart han vet. Jag har ju ett knippe djur och jag kan tala om att mina djur är kloka bl.a. Min gamla häst hon "vet" absolut vad jag går igenom inget snack! Under hela min "dåliga" vecka efter cyton så var katten som ett plåster på mig. Låg tom under värmefilten med mig! Dom är små "lyckopiller" i päls ; )

Kram till dig och all styrka i världen!

Nadja

2011-01-25 @ 03:57:18
Postat av: Syster Carro

Hahah Tiger :) tjock och snäll !

2011-01-25 @ 16:49:21
Postat av: Bella

Hahaha tjockisen där ser du klart allt kommer gå bra...du e ju snart klar..ååå vill oxå ha katter låter mysigt. Ibland..

Massa kramar akta kassekatten ;)

2011-01-26 @ 14:04:59
Postat av: Maria

Haha tjockisen, du ser katter är bra. Jag tror nog att han gav dig en av sina super krafter,du vet,katter har ju 9 liv..Oh vill oxå ha en tjockiskatt igen.hehe! Puss min vän!

2011-01-26 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0