Strålande strålning!

YEESS! Igår va man klar...33 gånger strålad *check* :0)))

Kändes väldigt konstigt att inte åka till sjukhuset imorse!! Är det verkligen klart? Vågar inte hoppas för mycket!

Allting har gått bra ändå, har fått lite brännskador men det är redan ny fin hud som tittar fram.

Drop-in tider suger kan jag informera.... Jag har inte haft en tid inbokad varje dag utan man checkar in när man kommer, tror ni att jag nånsin har varit själv där....icke, minst 3-4 st i kö och ja strålningen tar ca 3 min men man får räkna med att varje person tar ca 15 min in och ut, då det är extremt viktigt att strålningskameran strålar på exakt samma ställe varje dag. Så minst en timme men vanligt att det kunde bli nästan två timmar väntan.
Så att man har jobbat halvtid 4 timmar gör att den tiden jag spenderat på sjukhuset blir heldagar, aldrig varit hemma före 5 iallafall.

Nu idag jobbar jag 4 tim varje dag i 2 veckor till, sen är det 2 veckor semester!!! Wiiie! Gotland bokat en vecka, sen blir det nya bilen ner til Skåne, Höllviken och hälsa på morbror med fru och lilla kusinen :0)

Hur är det med armen da? Jo den är mycket bättre så det är så skönt! Träffade en mupp ortoped som meddelade på ett nonchalant sätt att OM det inte blir bättre så får vi operera in en protes! WHAT??
Vilken tur att det är bättre redan da.....suck! Det finns bra läkare sen så finns det dom som inte är så bra!

Uppföljning på mig blir i Augusti nångång, då ska jag få träffa min läkare på Danderyd och mer vet jag inte....
Det jag vet är att han kommer att fråga om jag vill undersöka mer varför jag fått cancer om jag har den där genen! Vi får se om det är värt det då.

Nu är det blicka framåt och njuta av sommaren så gott det bara går, får inte ligga och sola så mycket under den närmsta tiden, så känner jag för att sola senare så blir det Turkiet i September da! Woohoo!


Hörni jag hör av mig igen! Trevlig Sommar!

Vill bara säga.... Vila i frid älskade Mormor <3 <3 <3 Till alla er där ute!! Sluta röka för faaaan!! Att se någon somna in för att tillslut inte kunna få luft, är ingenting som någon vill uppleva, varken rökare eller anhöriga!!

Kärlek och respekt!




Kommentarer
Postat av: Syster Carro

Du är så duktig storasyster! :) njut av sommaren nu och skratta åt alla prutt läkare! Det är därför jag aldrig går dit, man blir hemskickad eller så blir man inte tagen på allvar. Som min bihåleinflammation, innan dom testade funderade läkaren på om det hade att göra med levaxin. Jävla pucko!! TURKIET I SEPTEMBER!!!!! Inget jävla hamam :) never ever, du och Ernie får gå, lura honom! ;) Och vila i frid lilla mormor <3

2011-07-19 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0