Happy Valentine´s Day <3




Fick en sån fin blomma och ett jättestort kort från min bästa kampis Bella <3
I kortet låg en liten hälsning från min idol...nämligen bästaste Maria Montazami :0) Tack Bella hihi





Får vi se om min sambo kan bräcka detta hehe!!

Idag har jag varit på en promenad med Bella, väldigt skönt med solen strålande i ansiktet, så länge man är ordentligt påklädd så är det riktigt skönt ute!
Sprang upp till husläkarn och la om PICC-linen, har en favorit sköterska där nu som är toppen, tyvärr så får jag inte välja henne varje gång, men hon är så bra, avslappnad, glad och trevlig, snabb som satan, slog rekord idag, endast 20 min tog det (brukar ta 40-45 min). Så jag berömde henne ordentligt :0)

Resten av dagen är en förberedelse-dag, håller på och tvättar, ska dammsuga och städa.
För imorgon är det dags igen för min fjärde kur. Som vanligt blandade känslor, jag var väldigt ledsen igår och grät halva dagen. Idag känns det bättre, man måste blicka framåt och tänka att jag är ju för faan mer än halvvägs, tiden går ändå fort, förutom dom dagar jag ligger som en grönsak.

Vi var och titta på våran lägenhet igår, som byggs för fullt, dom hade fått upp tapeterna, parkettgolvet var inlagt, köksluckor klara m.m. Kändes så himla kul att stå där mitt i lägenheten snart snart snart får vi flytta in, samtidigt som jag tänkte det är bara 2,5 månader kvar så blev det extremt jobbigt att gå därifrån och veta att mitt "normala" liv väntar i denna lägenhet, jag kommer må bra, när vi väl flyttar in!! Varav halva dan fylld med gråt!

Imorgon fortsätter min kamp att döda cancern!


All heder till min Älskade Johan, Älskar Dig!! Du och jag för alltid! <3 <3 <3





Hoppas ni får en mysig alla hjärtansdag och fortsatt trevlig vecka så återkommer jag! <3

Kommentarer
Postat av: Syster Carro

Hahaha Bella är rolig hon :) lägenheten var ju skitfin och fräsh! Tapeterna var skit snygga, ljust och öppet! Riktigt coolt faktiskt, och ändå var det inte ens klart, så finare blir det ju ! Kämpa på nu, varje behandling är ett steg längre !

2011-02-14 @ 16:33:48
Postat av: Bella

Hahaahhaha klart inte någon (johis) slår mig...Ingen slår Marias kärleksbrev till dig.... Love y kampis!

Från bästaste Bella ;)

Ni är så fina du å johis...

2011-02-14 @ 16:34:46
Postat av: Nadja

Jag håller tummarna hårt att cyton är snäll mot dig denna gång.

Heja dig nu ska skitsjukdomen dö!

Kram N

2011-02-14 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0