Dags igen..

Imorgon kör vi!!! Kur 6 av 7 ska avklaras imorgon 29/3. Håll tummarna att jag inte kommer få ont!!

Det är så nära nu att jag ser mållinjen, bara en gång kvar sen!! Är så glad!

Imorgon följer min vän Bella med när jag ska få gifterna. <3

Tänkte visa en ganska sjuk bild som en ny vän som också drabbats av bröstcancer och bloggar har lagt upp på sin blogg, som jag tänker sno, hoppas det är ok kära N <3

Vi får ju Taxotere som det heter som innehåller Idegran som kan vara smått giftigt i stor mängd.....




Tuuur att vi inte får i oss lika mycket!! :0))


JUST DET jag fick pengar från Förseningskassan för en vecka sen WOHOO! En klumpsumma för 3 månader :0)


Nu tänkte jag gå ut i solen och njuta! Kram på er <3



Önskar jag vore på Santa Monica Beach!!




Kommentarer
Postat av: Syster Carro

Jag vill också vara på beachen! Ska fan tvinga Ernie spara så vi fyra kan dra iväg på en USA road trip! :D Wohooo !! Han får sälja Saaben ;)

2011-03-28 @ 18:06:06
Postat av: Nadja

Stackars kossorna ; )

Fan vad ont de måste haft i lederna innan de dog av giftet ; )

Om man tänker på hur ont vi får av det...

Snart nosar vi på mållinjen!!

Alla kramar i världen till Dig!

2011-03-29 @ 00:45:56
Postat av: Sanna H

Håller tummarna!!!

Kram från Sanna & Tintin

2011-03-29 @ 07:17:26
Postat av: Bella

Rektangla? ;) Kommer snart 2gånger kvar....yeeehooo!!! Puzz carran skit i ernie han kan va hemma m mats vi drar...

2011-03-29 @ 10:44:52
Postat av: Sari

Hejar på dig!! Snart över, jäkla mardröm! Kämpa på så hårt du kan!!

2011-04-04 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0