Mitt liv i rosa går vidare...

För nästan exakt ett år sedan fick jag reda på att jag hade cancer...Mitt liv stannade upp.

Jag hoppas att jag aldrig nånsin mer kommer att få gå igenom detta helvete igen...

Idag lever jag mitt liv som vanligt igen och jag älskar det!! Det enda som påminner mig om att jag har varit sjuk är mitt korta hår på huvudet och såklart mina ärr på vänstra bröstet.

Men jag lever, jag mår bra! Känns nästan overkligt att jag har gått igenom allt det här!

Läste igenom alla mina inlägg och bestämde mig för att göra mitt sista...

Denna blogg har hjälpt mig och kommer att finnas här om jag behöver den igen.


Jag var på mammografi och ultraljud 28 Augusti och fick positiva svar att allt ser normalt ut! Halvårskontroller väntar, dom kommer att ha koll på mig!

Folk frågar - Är du frisk nu? med följdfrågor... Jag svarar snällt och förklarar så gott det går :0)

Jag vet inte hur jag ska avsluta det här... Så jag gör det bara!

Jag vill säga det och tro på det men jag vågar inte till 100% säga att jag har besegrat cancern, men jag lever här och nu, så det är iallafall en liten seger!!
Jag hatar dig och hoppas att få slippa dig för resten av mitt liv!!!

Ikväll är det Rosa bandet Galan 2011! Jag kommer att titta på det med medlidande och hat och jag kommer att be för att cancerforskningen fortsätter på rätt spår och botar fler och fler människor! Skänk pengar!! <3



Kärlek och respekt!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0